Thursday, March 4, 2010

谢谢


我不知道原来部落格是可以“加入”成为“FOLLOWERS”的,哈哈!直到我发现在我部落格的右方上的你们。谢谢,其实还蛮感动和欣慰的。。。我有进去看大家哦,只是你们的资料也未必太少了吧,哈哈哈!

我喜欢在我每一则部落格中,看大家的COMMENTS,虽然我不是每一次都有回应。我喜欢大家给我的想法、鼓励和关心。谢谢你们:)

不过若对比之前的部落格和现在这里,我发觉留言变少了,哈哈哈!其实当大家在阅读着我的想法时,我同样也透过你们的COMMENTS思考,还有从中也得到不少的推动力,是很ENJOY的。换言之,请各位别“吝啬”于你们的COMMENTS,对我而言是重要的。

抱歉,虽然有FACEBOOK,但因为我不常上,所以唯一能跟大家的交流,就在这里。毕竟在节目上是很局限的,所以请多多留言。

崭新的一年,新的起点新部落。。。谢谢大家的关心和爱戴。

欢迎加入我的部落格,爱你们哦,哈哈哈!

7 comments:

  1. sure, sure no problem. will leave comments in future. hehe.

    look forward to hearing u on radio tomorrow. i miss you!

    and your photo... wow... so pretty!

    ReplyDelete
  2. Whoa! u look gorgeous in tis sexy pix. Love it! So glad to noe u r back on air..Enough of recharge time liao, hope u hv found the fire to bring us joy n laughter on air. ADD OIL! ADD OIL! Love ya! XOXOXO :D

    ReplyDelete
  3. WAH WAH WAH!! So sexy

    Miss your laughter when you on leaves.

    Glad that you are back in the air.

    ReplyDelete
  4. hi li mei , is it this your photo ?

    ReplyDelete
  5. of cos la, hahaha...whoelse then :P

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. well limei, u are beautiful, so it does not make sense that you have to pay auntie roles? cos 你就是不一样

    anyway, I am glad that your 便利贴 is nw on radio1003 website. the ones that you put up can be a constant reminder for us to do things that will be beneficial to our health and our lives. Thanks

    ReplyDelete